סנכרון לאאוטלוק-חלק א

סנכרון לאאוטלוק

גש לניהול מערכת> התממשקות למערכות אחרות > סינכרון לאאוטלוק > התקנה

תקפוץ חלונית > בחר בSave File- ו-OK.

­

לאחר שמירת הקובץ, סגור את כל יישומי ה-Outlook ופתח את קובץ ההתקנה.

התקן את הקובץ, שים לב לחלוניות הקופצות, אשר את החלוניות השונות על מנת להמשיך בתהליך ההתקנה.

לאחר סיום ההתקנה, פתח את הOutlook.


אם ברשותך 2010 Outlook:

בלשונית התוספות יתווספו הלחצנים Synchronize ו- MyBusiness.

גש ללחצן MyBusiness, הכנס את שם המשתמש והסיסמא של המשתמש הרלוונטי (לכל Outlook יש להגדיר את המשתמש הרלוונטי במערכת crm והסיסמא שלו) > לחץ על Test Connection.

במידה וההתקשרות הצליחה תופיע ההודעה הבאה:

במידה וההתקשרות נכשלה תופיע הודעת שגיאה -  בדוק שפרטי המשתמש והסיסמא נכונים עד שההתקשרות תצליח.

במידה והסנכרון איננו עובד, אנא גש ל- Outlook> קובץ > אפשרויות > תוספות COM > ביצוע.

במסך זה יופיעו התוספות שמותקנות על ה- Outlookשלך:

ראשית, יש לודא שהתוספת MyBusinessOutlookIntegration זמינה (מסומנת ב-V).

במידה והתוספת איננה זמינה יש לסמנה וללחוץ על אישור.

במידה והסנכרון איננו עובד גם לאחר שהתוספת של MyBusiness זמינה, ייתכן כי תוספות אחרות שמותקנות על ה- Outlookמתנגשות עם רכיב הסנכרון ולכן יש לבחון האם לאחר *הסרתן הסנכרון עובד.

במידה ולאחר הסרתן הסנכרון עובד – על מנת שהסנכרון יעבוד כראוי יש להסיר את התוספת/ התוספות שגורמות לבעיה בסנכרון.

במידה וגם לאחר הסרתן הסנכרון עובד - יש לפנות לצוות התמיכה של חברת MyBusiness.

*לפני הסרת התוספות מומלץ להתייעץ עם איש הסיסטם שלך.

אם ברשותך Outlook 2003-2007:

על המסך הראשי של הOutlook- יתווספו הלחצנים Synchronize ו- MyBusiness

גש ללחצן MyBusiness, הכנס את שם המשתמש והסיסמא של המשתמש הרלוונטי (לכל Outlook יש להגדיר את המשתמש הרלוונטי במערכת crm והסיסמא שלו) > לחץ על Test Connection.

במידה וההתקשרות הצליחה תופיע ההודעה הבאה:

 

מאמרים נוספים

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM