Mybusiness היא הרבה מעבר ל CRM רגיל. כמובן המודולים הסטנדרטיים של CRM קרי ניהול קשרי לקוחות, ניהול השירות וניהול המכירות והשיווק קיימים במערכת באופן מלא (ניתן לקרוא עליהם בהמשך העמוד). מעבר לכך Mybusiness מספקת המון כלים עוצמתיים שיאפשרו לעסק שלכם להפיק מהמערכת את המיטב:
ממשק Mobile.
סנכרון ליומן גוגל.
מנגנון הצעות מחיר המאפשר שליחת הצעת מחיר לחתימה. חתימה על ההצעה ע"י הלקוח במובייל או במחשב וסגירת ההצעה החתומה ב PDF.
מיילים ו Sms - ים אוטומטיים.
מנגנון ניהול לידים מתקדם ומדידת הקמפיינים המאפשר לעקוב אחרי הליד מנחיתתו בדף הנחיתה ועד הפיכתו ללקוח.
מחולל דוחות, שאילתות וגרפים
יכולות קסטומיזצייה רחבות מאוד - הוספת יישויות (טבלאות) ושדות לתוכנת ה-CRM.
Drag and Drop לשינוי ה UI ו הUX.
יכולות פיתוח והתאמה ב Javascript / HTML.
הקמת דפי נחיתה, אתר אינטרנט וחיבורם ל CRM בהתאם להרשאות.
הקמת פורטל לקוחות הניתן להתאמה ב Drag & Drop לצרכי הלקוח.
מנגנון הרשאות חזק מאוד.
מנגנון Workflow לביצוע תהליכיים אוטומטיים.
מנגנון כלליים אוטומטיים בטפסים. שינוי הטופס בהתאם לעדכון שדות - כולל שדות מחושבים, הגדרת שדות לקריאה בלבד, שדות חובה וכדו'.
Timeline - ריכוז כל הפעילויות והאירועים של הלקוח בציר הזמן.
שאילתות - אפשרות להגדיר שאילתות ומסכי חיפוש על כל השדות במערכת.
ניהול משימות.
ניהול לוח שנה, פעילויות ושיתוף יומנים.
מסכי Dashboard - גרפים וטבלאות המרכזים מגוון נושאים המעניינים את המשתמש - מכירות, משימות, פניות ופעילויות. ניתן ליצור מסכים חדשים או להתאים את המסכים הקיימים.
שליחת מיילים והודעות sms מתוך המערכת.
ניהול מוקד פניות / תקלות
פתיחת פניות במגוון ערוצים - טפסים אינטרנטיים, מייל, פקס, פורטל לקוחות ועוד.
הפעלת כללים אוטומטיים ו workflow לכל סוג פנייה.
אפשרות להוספת שדות / הגדרת טבלאות הפנייה (מוצר, סוג פנייה, סטטוס, עדיפות).