מודול לקוחות -לשונית טאבים בכרטיס הפנייה CRM

לשונית מאפיינים במערכות CRM ,
לכרטיס הפניה ניתן להוסיף עד 4 לשוניות של מאפיינים, בלשוניות אלה ניתן להגדיר שדות מסוגים שונים. אין הגבלה על כמות השדות האפשרית. למידע נוסף על הלשוניות, ניתן לגשת לפרק התאמת שדות, ערכים ולשוניות, סעיף 4 - ניהול שדות נוספים - הגדרת לשוניות.
דוגמא: נתונים אשר יכולים להיות בלשונית נפרדת: משוב שירות לקוח או פרטים טכניים על הלקוח (חומרות או תוכנות שמותקנות אצל הלקוח).

לצורך עריכת השדות בלשוניות בכרטיס הלקוח גש לתפריט ניהול מערכת > הגדרת שדות > ניהול שדות נוספים עבור לקוחות ובחר בדף המאפיינים הרלוונטי.

על מנת לשנות את שמות הלשוניות, יש לגשת לתפריט ניהול מערכת > פרופילים > בחירה בפרופיל הרלוונטי > בחירת כרטיס הפניה> לחיצה על כפתור שלב הבא > לחיצה על כפתור הערוך לצד השדה הרלוונטי ושינוי השם.

לשונית רשומתית
לכרטיס הפניה ניתן להוסיף עד 5 לשוניות רשומתיות, בלשוניות אלה ניתן להגדיר שדות מסוגים שונים. לשונית זאת מאפשרת הזנה של מידע רשומתי תחת כרטיס הפניה.

לצורך עריכת השדות בלשוניות הרשומתיות בכרטיס הפניה  גש לתפריט ניהול מערכת > הגדרת שדות > ניהול שדות רשומתיים > הגדרת שדות רשומתיים לפניות > בחר בטופס הרשומתי הרלוונטי.

על מנת לשנות את שמות הלשוניות, גש לתפריט ניהול מערכת > פרופילים > בחירה בפרופיל הרלוונטי > בחירת כרטיס הפניה> לחיצה על כפתור שלב הבא > לחיצה על כפתור הערוך לצד השדה הרלוונטי ושינוי השם.

כפי שצוין בפרק התאמת שדות, ערכים ולשוניות, ניתן למדר את הלשוניות השונות מחלק מהמשתמשים. במידה והזנתם מידע רגיש לאחת מהלשוניות, ניתן להחליט שרק משתמשים מסוימים מסוג הנהלה למשל יוכלו לצפות בנתונים שהוזנו לשדות בלשונית.
(למידע נוסף, גש לפרק התאמת שדות, ערכים ולשוניות, סעיף 4 - ניהול שדות נוספים - הגדרת לשוניות וכן לפרק יישום והטמעה – שלב ב' > הגדרת פרופילים)

לשונית ריכוז אירועים - בלשונית זו ניתן לצפות בכל האינטראקציות שבוצעו מול אותו לקוח מהרגע שהפנייה נפתחה במערכת. ריכוז האירועים מסודר בתצורה היררכית וכרונולוגית. לחיצה על האייקון של כל שורה בריכוז האירועים יאפשר כניסה לתוך הכרטיס הרלוונטי וצפייה בנתוניו.

- בחלק העליון של החלון ניתן למצוא צ'קבוקס המאפשר יכולת סינון של הנתונים המוצגים.

- תצוגת ריכוז האירועים (העמודות המוצגות) אינה ניתנת לשינוי, מלבד לשדות שמוצגים בכפתור הממוקם בצד ימין לצד הכיתוב של הכותרת סוג פעילות (שני חיצים קטנים).

- בתחתית העמוד, ניתן למצוא כפתורים המאפשרים יצירת אינטראקציות חדשות לפי הצורך.


לשונית המסמכים
בלשונית זו ניתן לבצע העלאה של קבצים בהצמדה לפניה רלוונטית. מסמכים אלה יהיו זמינים לשאר המשתמשים במערכת. קיימת הגבלה במשקל הקובץ (עד 1 מגה) וסוג הקובץ (פורמט).

רשימת הפורמטים האפשריים:
excel, word, power-point, tif, gif, jpeg, bmp, txt, csv, mpeg, wav, mp3, pdf and zip
שימו לב כי לא ניתן להעלות קבצי קוד למערכת, כגון:
Html.

בכדי להעלות קובץ חדש, לחץ על הכפתור הוסף מסמך, בחר באופציה העלאת קובץ חדש לשרת ולחץ על הכפתור הבא, תן תיאור מילולי לקובץ ועיין במחשב על מנת לצרפו, בסיום, לחץ על כפתור השמור. העלאת הקובץ לרוב לוקחת בין 5-15 שניות, תלוי במשקלו של הקובץ.



לשונית ההיסטוריה

על מנת לאפשר מבט מלא בהיסטוריית העדכונים שודרג טאב ההיסטוריה. עד כה התאפשרה צפייה בעדכוני רשומות בלבד, החל מהיום ניתן להוסיף גם את רשומות ריכוז האירועים לטאב ההיסטוריה. כמו כן, ניתן לראות תיעוד של כל המשתמשים שצפו בכרטיס זה. שדרוג זה משפר את היכולת לקבל מבט מלא על המתרחש מול הלקוח.

שימו לב כי בכל פעם שתלחצו על כפתור ה-שמור בכרטיס הכללי, תקבלו תצלום של מראה הכרטיס כשורה בלשונית ההיסטוריה.

לשונית חיוב שעות
לשונית זו מקושרת למודול השעות והפרויקטים במערכת. ניתן להגדיר פרויקט לכל לקוח שנקרא פרויקט תמיכה ולהזין לתוכו את שעות העבודה המקושרות לאותה פניה לאותו לקוח.


מאמרים נוספים

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM