סנכרון ל Google Apps

סנכרון ל- Google Apps

Google Calendar

במידה ואתם עובדים בסביבה המשרדית של Google Apps*, ניתן לבצע סנכרון עםGoogle Calendar ו- Google Docs לבין מערכת crm .
(*הסנכרון לא נתמך בחשבון
Gmail רגיל)

גש לניהול מערכת > משתמשים > כנס למשתמש הרלוונטי בזכוכית המגדלת והגדר לו את פרטי הכניסה לחשבון הגוגל שלו (בתחתית המסך).

לאחר מכן היכנס לפרופיל אליו משויך אותו משתמש > גש לניהול מערכת > פרופילים<  כנס לפרופיל הרלוונטי > מסך לוח שנה > לחץ על הרשאות נוספות> סמן את סנכרון לגוגל > לחץ על שמור בתחתית המסך.

 

לאחר מכן יתווסף כפתור "סנכרון לגוגל" בלוח השנה:

 

בלחיצה על כפתור הסנכרון לגוגל פעילויות ממערכת crm יועברו ליומן של גוגל ופעילויות מהיומן של גוגל יתווספו בלוח השנה של המערכת (הסנכרון הוא דו-כיווני).

Google Doc

ניתן ליצור מסמך גוגל חדש דרך המערכת (מדובר ביצירת מסמך חדש ולא בהעלאת מסמך קיים).

לחץ על כפתור הניווט עבור ל-> הוסף מסמך > בחר במסמך Google doc > לחץ על כפתור הבא.

בחלונית שתיפתח הכנס את שם המסמך בשדה התיאור, בחר בסוג המסמך הרצוי > לחץ על בצע. המסמך שביקשת ייפתח, שמור אותו בסיום העבודה.

 

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM