מוקד טלפוני המופעל על ידי גוף עסקי כזה או אחר, מהווה ברוב המקרים נקודת חיבור בין שירותי החברה לבין קהל לקוחותיה. מחקרים שונים בענף הצרכנות מצביעים על קשר ישיר בין נאמנות הלקוחות למוצר או השירות, לבין היכולת התפעולית של מוקד הטלפוני המופעל על ידי החברה. מוקד טלפוני יעיל ואיכותי יכול לעשות ברוב המקרים את ההבדל בין עסק הנותן שירות סביר לבין עסק המעניק שירות מצוין ללקוחותיו.
מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, מיועדת גם לצרכי המוקד הטלפוני שלכם. היכולת של מוקד השירות להתמודד ולתת מענה לכמות העצומה של השיחות המגיעות אליו, תלויה בממשק המלווה את התארגנות המוקד ומתן השירות. תוכנת CRM לניהול מוקדים טלפוניים מאפשרת לכם ליהנות מכל היתרונות הבאים:
ועוד.
מערכות CRM לצרכי ניהול מוקדי שירות טלפוניים מהוות כלי טכנולוגי מקצועי לשיפור ביצועי המוקד הטלפוני, ואף מסייעים לכם בניתוח ממצאים שונים של פניות המגיעות למוקד. כלל נתוני האיסוף הנשמרים במערכת, מעניקים למוקדן יכולת לזהות את אופי מגיש הפניה ואת מהות הפניה, עוד בטרם נוצר הקשר הראשוני בין הנציג הטלפוני לבין הלקוח מעברו השני של הקו.
חברת My Business, העוסקת בתחום פיתוח תוכנות CRM מתקדמות, מעניקה לכם ייעוץ מקצועי בהקמת מערכות CRM המיועדות לצרכי ניהול מוקדים טלפוניים.
Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+
support@mybusiness-crm.com
© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM