כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות
למערכת MyBusiness CRM.
לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן
לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.
קמפיינים (שיווק)
מודול זה מסייע בבניית קמפיין שיווקי ללקוחותיך. השימוש השכיח ביותר של הקמפיינים הוא שליחת מיילים לתפוצה רחבה, אך ישנם עוד מספר פעולות חשובות שניתן לבצע בעזרת המודול, כגון:
ביצוע טלמיטינג ושליחת SMS לתפוצת אנשי קשר. לאחר ביצוע הקמפיין, ניתן לעקוב אחריו בעזרת מחולל הדוחות במערכת crm .
פירוט פעולות אפשריות:
1. שליחת מייל גורף לקבוצת לקוחות, מייל מבוסס תבנית ייעודית, לדוגמא: הודעה על מוצר חדש בחברה.
2. שליחת SMS גורף לקבוצת לקוחות, לדוגמא: חג פסח שמח.
3. קביעת פגישות – ממשק לקביעת פגישות בצורה מהירה ונוחה עם תסריט שיחה מוכן.
4. ביצוע שיחות טלפון ותיעודם – ממשק לתיעוד שיחות טלפון בצורה מהירה ונוחה עם תסריט שיחה מוכן.
בניית קמפיין
הגדרות מיוחדות שאני צריך לבצע במערכת לפני שליחה של קמפיין ?
במידה ומדובר בקמפיין מסוג מייל, חובה עליך להגדיר עבור המשתמש שלך את פרטי שרת הדואר דרכו ישלחו המיילים על מנת לבצע הגדרה זו, גש לניהול מערכת > משתמשים > כניסה למשתמש הרלוונטי (התחתית העמוד תמצא את השדות הנדרשים למילוי תחת אפשרויות שליחת דואר)
שימו לב כי שליחת מיילים מן מערכת crm תתאפשר רק לאחר הגדרת שרת דואר לכל משתמש. הגדרה זו היא באחריותו הבלעדית של הלקוח ואינה חלק משירות החברה (לצורך הגדרת שרת המיילים יש ליצור קשר עם איש המחשוב בחברתכם / ספק המיילים שלכם).
חברת mybusiness אינה אחראית על הגבלות\איסורים אשר מגובים במסגרת הסכם הפעילות של הלקוח אל מול ספק הדואר.
במידה ומדובר בקמפיין מסוג הודעת SMS, עליך לוודא כי רכשת חבילת SMS לשימוש. על מנת לבצע רכישה, גש לניהול מערכת > בילינג > חשבון SMS
תהליך בניית הקמפיין והתקדמותו
לצורך בניית הקמפיין יש להיכנס דרך התפריט הראשי לאייקון – קמפיינים.
ולחיצה על כפתור קמפיין חדש (צד שמאל למעלה).
בתהליך בניית הקמפיין – 4 שלבים. שני השלבים הראשונים זהים לכל סוג קמפיין, השניים האחרונים שונים במקצת.
שלב 1: הגדרת פרטי קמפיין
בשלב זה עליך להגדיר נתונים כלליים על הקמפיין. נתונים אלה חשופים אך ורק לך, הם אינפורמטיביים בלבד ואינם משפיעים על התקדמות הקמפיין. שדות אלה לא מוגדרים כשדות חובה.
לאחר מילוי הפרטים - לחץ על כפתור שמור ואז לחץ על שלב 2.
שלב 2: הגדרת לקוחות \ אנשי קשר משתתפים
על מנת לצרף לקוחות/אנשי קשר לקמפיין יש באפשרותך לבחור אחת משלוש אפשרויות:
- שימוש בשאילתת מערכת (בתוצאות שיתקבלו ניתן לראות גם לקוחות וגם אנשי קשר).
- שימוש בשאילתת לקוחות מותאמת אישית (בתוצאות שיתקבלו ניתן לראות רק לקוחות).
- שימוש בשאילתת אנשי קשר מותאמת אישית (בתוצאות שיתקבלו ניתן לראות רק אנשי קשר).
- שימוש בשאילתת מכירות מותאמת אישית (בתוצאות שיתקבלו ניתן לראות אנשי קשר ולקוחות).
- שימוש בשאילתת פניות מותאמת אישית (בתוצאות שיתקבלו ניתן לראות אנשי קשר ולקוחות).
* בשימוש בשאילתת מכירות או פניות, עליך לבחור האם ברצונך לראות בתוצאות את איש הקשר או הלקוח הראשי. בחירה זו מבוצעת לאחר הרצת השאילתה המתבקשת. לצד הכפתורים בתחתית העמוד יתווסף השדה הבא > ישות להוספה
לאחר בחירת השאילתה והגדרת הסינון, בצע חיפוש. יש באפשרותך לסמן חלק מן הלקוחות/אנשי קשר שבתוצאת החיפוש ולהוסיפם על ידי לחיצה על כפתור שמור, או להוסיף את כל תוצאות השאילתה על ידי לחיצה על כפתור הוסף הכל.
(במידה ולא קיימת שאילתא לשימושך, ניתן לבנות שאילתות בתפריט ניהול קשרי לקוחות > לקוחות / אנשי קשר. למידע נוסף על בניית שאילתות גש לפרק יישום והטמעה – שלב ב' > הגדרת שאילתות.
שים לב,
כפתור בחר הכל בעמוד זה – בוחר את כל הלקוחות/אנשי קשר המתקבלים באותו עמוד. לחץ על כפתור בחר הכל בעמוד זה ולאחריו – שמור.
כפתור הוסף הכל – בוחר את כל הלקוחות/אנשי קשר המתקבלים בכלל העמודים.
לאחר לחיצה על שמור ניתן לבצע הקצאות נוספות של לקוחות/אנשי קשר לטובת הקמפיין על ידי הרצת שאילתה נוספת.
בסיום הפעולה – לחץ על שלב 3.
שלב 3: הגדרת שלבי קמפיין
בשלב זה עליך לבחור את הפעולה שברצונך לבצע.
Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+
support@mybusiness-crm.com
© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM