כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות
למערכת MyBusiness CRM.
לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן
לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.
פתיחת פניה ממייל
אשף זה מאפשר לחברתכם להמיר מיילים שמתקבלים לתיבת דואל מסויימת (או יותר מאחת, לדוגמא:support@mybusiness.co.il) לפניות שירות במערכת CRM (במוקד הפניות). לצורך הפעלת תכונה זו יש להכנס לתפריט ניהול מערכת ולחיצה על האייקון - פתיחת פנייה ממייל.
לחץ על הכפתור כלל חדש והגדר ערכי ברירת מחדל לפניות שיפתחו באמצעות המייל.
פרטי השרת הדרושים - הם פרטי שרת ה- POP3 - של הדואר הנכנס.
* טיפ קטן לאלה שעובדים עם תוכנת האאוטלוק, ניתן לראות את רוב הפרטים הדרושים בכניסה לתוך פרטי החשבון שלכם.
** דגש נוסף, יש לקחת בחשבון כי כל מייל הנשלח לתיבת דואר זו - יהפוך לפנייה במערכת CRM. לכן יש להקפיד על תיבת דואר ייעודית לנושא.
* במידה ויש בעיית חיבור, יש לבדוק את הגדרות שרת ה- POP אל מול צוות הסיסטם בחברתכם.
טיפ קטן – ניתן לראות את מרבית פרטי השרתים באינטרנט בחיפוש פשוט בגוגל.
Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+
support@mybusiness-crm.com
© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM