תמיכה

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות

 למערכת MyBusiness CRM.

לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן

לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.

פתיחת פניה ממייל

פתיחת פניה ממייל

אשף זה מאפשר לחברתכם להמיר מיילים שמתקבלים לתיבת דואל מסויימת (או יותר מאחת, לדוגמא:support@mybusiness.co.il) לפניות שירות במערכת CRM (במוקד הפניות). לצורך הפעלת תכונה זו יש להכנס לתפריט ניהול מערכת ולחיצה על האייקון - פתיחת פנייה ממייל.

Description: תיאור: https://www.myapps-systems.com/app_test2/show.asp?INNERCODE=14524&P1=210718083&P2=636150

לחץ על הכפתור כלל חדש והגדר ערכי ברירת מחדל לפניות שיפתחו באמצעות המייל.
פרטי השרת הדרושים - הם פרטי שרת ה- 
POP3 - של הדואר הנכנס. 
* טיפ קטן לאלה שעובדים עם תוכנת האאוטלוק, ניתן לראות את רוב הפרטים הדרושים בכניסה לתוך פרטי החשבון שלכם.
** דגש נוסף, יש לקחת בחשבון כי כל מייל הנשלח לתיבת דואר זו - יהפוך לפנייה במערכת CRM. לכן יש להקפיד על תיבת דואר ייעודית לנושא.

 
Description: תיאור: https://www.myapps-systems.com/app_test2/show.asp?INNERCODE=14525&P1=217475779&P2=656566

* במידה ויש בעיית חיבור, יש לבדוק את הגדרות שרת ה- POP אל מול צוות הסיסטם בחברתכם.
טיפ קטן – ניתן לראות את מרבית פרטי השרתים באינטרנט בחיפוש פשוט בגוגל.

1-2.png

 ימים: יום א' - ה' . שעות: 09:00 -18:00
לתמיכה טלפונית ניתן לפנות למנהל הלקוח או לטלפון 077-6049599.

2-2.png

פנה באופן ישיר למומחים של MyBusiness בכתובת:
support@mybusiness-crm.com

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM