כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות
למערכת MyBusiness CRM.
לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן
לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.
פורטל שירות
יחד עם מודול הפניות ניתן לרכוש פורטל שירות כמוצר משלים ללקוחות. הפורטל הוא בעצם טופס אינטרנטי המאפשר הזנת קריאות שירות ישירות למערכת CRM. את הפורטל ניתן לעצב לפי שדות מכרטיס הפנייה, ניתן לקבוע ברירות מחדל וניתן להעלות את לוגו הלקוח. לאחר הזנת הפניה בפורטל, לא יוכל לקוח הקצה לערוך אותה, המשך עדכון הנתונים יתבצע על ידך.
את הפורטל ניתן לקבל בשתי שפות – אנגלית / עברית.
שלבים בהפעלת הפיצ'ר:
1. עיצוב כרטיס הפנייה בתוך מערכת CRM
הפורטל נבנה על בסיס השדות שהזנת בכרטיס הפנייה.
ראה פרק יישום והטמעה – שלב א' > מודול פניות> כרטיס פנייה
2. עיצוב הפורטל
בכדי לעצב את הפורטל יש לגשת לניהול מערכת > הגדרות פורטל > הפעלת הפורטל (סימון הצ'קבוקס).
* שים לב, לא ניתן יהיה לקבל גישה לפורטל, ללא העלאת לוגו. פורמט לוגו הכרחי: Jpeg.
ברגע שסיימת לעצב, כמובן לא לשכוח ללחוץ על שמור. בתחתית העמוד תוצג לכם שורת קוד - URL לטופס שיצרת.
3. הגדרת משתמשי פורטל
משתמשי פורטל מוגדרים על בסיס אנשי הקשר של הלקוחות. עליך לבדוק האם בכרטיס הלקוח מופיע לך הטאב של משתמשי הפורטל.
במידה ולא, יש לגשת לניהול מערכת > פרופילים > לפרופיל הרלוונטי > עריכת טאבים ולוודא שבכרטיס הלקוח מוצג הטאב שנקרא משתמשי פורטל.
אם עדיין אינך רואה את הלשונית בכרטיס הלקוח, לחץ על האייקון בצד שמאל העליון של כרטיס הלקוח:
לאחר שלשונית משתמשי הפורטל קיימת בכרטיס הלקוח, יש לגשת אליה ולהגדיר את הנתונים הבאים:
- שם משתמש עבור כניסה לפורטל
- סיסמא
- הצמדת משתמש פורטל לאיש קשר בלקוח
- סימון המשתמש כ-פעיל
4. איך יראה הפורטל ?
לדוגמא: פורטל חברת MyBusiness
משתמש הפורטל נכנס לטופס דיווח הפנייה דרך מסך לוגין מסודר
לאחר הזנת פרטי הכניסה, שם משתמש + סיסמא, הוא יוכל להזין פנייה חדשה \ לצפות בסטטוס פניות שפתח בעבר
בלחיצה על פנייה חדשה (New Request) – יפתח טופס הפניה
Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+
support@mybusiness-crm.com
© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM