תמיכה

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות

 למערכת MyBusiness CRM.

לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן

לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.

סנכרון ל Google Apps

סנכרון ל- Google Apps

Google Calendar

במידה ואתם עובדים בסביבה המשרדית של Google Apps*, ניתן לבצע סנכרון עםGoogle Calendar ו- Google Docs לבין מערכת crm .
(*הסנכרון לא נתמך בחשבון
Gmail רגיל)

גש לניהול מערכת > משתמשים > כנס למשתמש הרלוונטי בזכוכית המגדלת והגדר לו את פרטי הכניסה לחשבון הגוגל שלו (בתחתית המסך).

לאחר מכן היכנס לפרופיל אליו משויך אותו משתמש > גש לניהול מערכת > פרופילים<  כנס לפרופיל הרלוונטי > מסך לוח שנה > לחץ על הרשאות נוספות> סמן את סנכרון לגוגל > לחץ על שמור בתחתית המסך.

 

לאחר מכן יתווסף כפתור "סנכרון לגוגל" בלוח השנה:

 

בלחיצה על כפתור הסנכרון לגוגל פעילויות ממערכת crm יועברו ליומן של גוגל ופעילויות מהיומן של גוגל יתווספו בלוח השנה של המערכת (הסנכרון הוא דו-כיווני).

Google Doc

ניתן ליצור מסמך גוגל חדש דרך המערכת (מדובר ביצירת מסמך חדש ולא בהעלאת מסמך קיים).

לחץ על כפתור הניווט עבור ל-> הוסף מסמך > בחר במסמך Google doc > לחץ על כפתור הבא.

בחלונית שתיפתח הכנס את שם המסמך בשדה התיאור, בחר בסוג המסמך הרצוי > לחץ על בצע. המסמך שביקשת ייפתח, שמור אותו בסיום העבודה.

 

1-2.png

 ימים: יום א' - ה' . שעות: 09:00 -18:00
לתמיכה טלפונית ניתן לפנות למנהל הלקוח או לטלפון 077-6049599.

2-2.png

פנה באופן ישיר למומחים של MyBusiness בכתובת:
support@mybusiness-crm.com

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM