כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות
למערכת MyBusiness CRM.
לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן
לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.
ניהול ידע
עם השנים, ככל שכמות הידע גדלה זוהתה חשיבות יתרה לניהול ידע זה בארגונים, המטרה היא להציב מסגרת רחבה אשר תכלול בתוכה את כלל המידע החשוב בניהול הארגון על כל רמותיו. CRM MyBusiness כפלטפורמת עבודה יום יומית בארגון, פיתחה פיצ'ר חדש ללקוחותיה את ניהולו של ידע זה בתוך מערכת CRM עצמה.
פיצ'ר זה משמש לניהול הידע הפנימי של הארגון. לרוב השימוש בו יהיה במוקד השירות של הארגון. בניהול הידע ניתן להגדיר נושאים שונים לפי סוג הפנייה ותת סוג הפנייה, המשתמשים יכולים לבצע חיפוש של טקסט חופשי או לפי סוג פנייה תת סוג פנייה.
לאחר כניסה לניהול הידע ישנה אפשרות להזין קטגוריה חדשה / נושא חדש, אין הגבלה לכמות הנושאים שניתן להזין.
היכן ניתן למצוא את ניהול הידע ?
1. אייקון של ניהול הידע מופיע בסרגל העליון
2. ניתן למצוא בכפתור עבור ל- בכרטיס הפנייה מעבר ישיר לניהול הידע מתוך הכרטיס אשר מציג כברירת מחדל ראשונית את כל הידע הקיים על סיווג הפנייה הספציפי.
או בלחיצה על אייקון ניהול הידע בתוך כרטיס הפניה עצמו (לצד שדה סוג הפניה).
3. בניהול המערכת
ניתן לשלוט על ההרשאות של כל משתמש לגבי פיצ'ר זה, כל משתמש משויך לפרופיל אשר מגדיר אילו פעולות הוא רשאי לבצע בניהול הידע.
בכדי להגדיר את ההרשאות, יש לגשת לניהול מערכת > פרופילים > לגשת לפרופיל הרלוונטי >הרשאת פעולות > וסימון הצ'קבוקסים בשורת ניהול הידע
Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+
support@mybusiness-crm.com
© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM