תמיכה

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות

 למערכת MyBusiness CRM.

לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן

לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.

ממשק התראות


בכל מסכי המערכת תלווה אתכם כותרת עליונה.

בצידה השמאלי של הכותרת העליונה מופיע סימן של פעמון. הפעמון מנהל את התראות המערכת עבור היוזר. כלומר, בכל פעם שסימנתם במערכת בקשה לקבל התראה לגבי משימה או פעילות קרבה, תקבלו התראה לממשק ההתראות של המערכת, עם פרטים מסוימים אודות אותה המשימה/ פעילות.


ברגע שנכנסת התראה חדשה הפעמון יבצע אנימציה ויציג את מספר ההתראות החדש בצבע אדום.


לחיצה על ממשק ההתראות תאפשר:

  • "לנדנד" את ההתראה. כלומר, לבקש מהמערכת להזכירכם להציגה בשנית עוד מספר דקות/ שעות.

  • "לבטל" את ההתראה. כלומר לבקש מהמערכת לא להציגה בשנית יותר.






שימו לב! כל עוד התראה לא בוטלה היא תמשיך להיות מוצגת בממשק, אף אם צפיתם בה.


בנוסף, ניתן לסמן מספר התראות ביחד כדי לבצע "נדנוד" או "ביטול לכולן יחדיו, בעזרת התיבה מימינה של כל שורה.


כמו כן, ניתן להיכנס היישר מממשק ההתראות לכרטיס המשימה/ הפעילות הרלוונטי על ידי לחיצה על הלינק הכחול.


ממשק ההתראות הבסיסי של מייביזנס מותאם להציג משימות או פעילויות, אך שימו לב! הכלים של מייביזנס מתקדמים וגמישים. ללא צורך בפיתוח קוד, ניתן להתאים את ממשק ההתראות לכל צורך בסיסי של העסק – כך לדוגמא, ניתן לבקש כי מנהל הארגון יקבל התראה על כל מכירה חדשה מעל X שקלים או לבקש כי הנציג יקבל התראה על ליד חדש שנכנס. פנו לנציגינו על מנת שיעזרו לכם לבצע התאמות בממשק ההתראות במיוחד עבור העסק שלכם.



1-2.png

 ימים: יום א' - ה' . שעות: 09:00 -18:00
לתמיכה טלפונית ניתן לפנות למנהל הלקוח או לטלפון 077-6049599.

2-2.png

פנה באופן ישיר למומחים של MyBusiness בכתובת:
support@mybusiness-crm.com

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM