תמיכה

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות

 למערכת MyBusiness CRM.

לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן

לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.

מידע נוסף על פעילויות במערכת ה CRM

מידע נוסף

  1. פעילות מחזורית:
    על מנת להגדיר פעילות אשר חוזרת על עצמה באופן קבוע, לחץ על הכפתור > פעילות מחזורית.

  2. קישור לוח השנה לסלולאר: חברת MyBusiness פיתחה ממשק אינטרנטי המאפשר גישה לנתוני הלקוחות, ללוח השנה ועוד. למידע נוסף בנושא ולקבלת הנחיות גישה והפעלה לממשק, גש לפרק יכולות נוספות – כללי > ממשק לסלולרי.
  3. סנכרון לוח השנה לאאוטלוק: חברת MyBusiness פיתחה תוספת לאאוטלוק אשר מאפשרת סנכרון דו כיווני של אנשי קשר, לוח שנה ומשימות. בנוסף קיים ממשק חד כיווני של מיילים מהאאוטלוק למערכת ה-CRM. למידע נוסף בנושא ולקבלת הנחיות גישה והתקנת התוספת, גש לפרק יכולות נוספות – כללי > סנכרון לאאוטלוק.
  4. סנכרון לוח השנה ל- Google Apps: עקב הקצב ההולך וגובר של שימוש חברות בסביבת ה- Google Apps, החליטה חברת MyBusiness לפתח ממשק המאפשר סנכרון דו כיווני של לוח השנה. למידע נוסף בנושא ולקבלת הנחיות גישה והתקנת התוספת, גש לפרק יכולות נוספות – כללי > סנכרון ל- Google Apps.
  5. מחולל כללים אוטומטים -  ניתן לייצר טריגרים אוטומטים בהתבסס על כרטיסי הפעילות במערכת. לדוגמא: כשסטטוס פעילות עודכן ל - בוצעה, פתח משימה אוטומטית למחרת, להוציא סיכום לפגישה. דוגמא נוספת: כשסטטוס פעילות עודכן ל - הצליחה, שלח מייל עדכון למנהל.
    למידע נוסף על שימושיות והנחיות לביצוע בנושא מחולל הכללים, גש לפרק יכולות נוספות – כללי > כללים אוטומטים (
    RBG).

1-2.png

 ימים: יום א' - ה' . שעות: 09:00 -18:00
לתמיכה טלפונית ניתן לפנות למנהל הלקוח או לטלפון 077-6049599.

2-2.png

פנה באופן ישיר למומחים של MyBusiness בכתובת:
support@mybusiness-crm.com

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM