תמיכה

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות

 למערכת MyBusiness CRM.

לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן

לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.

כללים אוטומטיים– יצירת ועדכון רשומות בדטה בייס

ניתן ליצור כללים אוטומטיים בדטה בייס ליצירה ועדכון של רשומות במערכת.

יצירת רשומה- בעמידה בכלל מסוים, המערכת תיצור רשומה חדשה במערכת. לדוגמה: יצירת משימה לאחר עדכון סטטוס של לקוח, יצירת פגישה לאחר עדכון סטטוס משימה וכו'.

עדכון רשומה- בעמידה בכלל מסוים, המערכת תעדכן רשומה שמשויכת ליישות. לדוגמה: עדכון סטטוס של מכירה לאחר עדכון סטטוס הצעת מחיר, עדכון סטטוס לקוח כשסטטוס מכירה משתנה וכו'.


במדריך זה נציג 3 דוגמאות ליצירת/עדכון יישות מיישות אחרת במערכת.


דוגמה ראשונה- עדכון סטטוס מכירה לאחר שהצעת מחיר אושרה


ניכנס לדטה בייס- לטבלה של הצעות מחיר- PriceQuotes, נלחץ על עריכה



ניכנס ללשונית Triggers ונוסיף טריגר חדש



ניתן שם לטריגר

בקריטריון נבחר שסטטוס ההצעה הנו "אושרה"



בפעולה- נבחר Update Object


נבחר את טבלת Sales ואת הפוינטר שמקשר בין הצעת המחיר למכירה (Value type: Dynamic)

בערכים נבחר לעדכן את סטטוס המכירה ל"הושלמה"



דוגמה שנייה- פתיחת פעילות ביומן ממשימה

ניכנס לדטה בייס- לטבלה של משימות- Tasks, נלחץ על עריכה

נוסיף בטריגר קריטריון של סטטוס משימה "בוצעה"

בפעולה- נבחר Create Object

נבחר את טבלת Activities כדי ליצור פעילות


השדות הדרושים לשם הקמת פעילות: 

Name- ניתן שם קבוע לפעילות שתיפתח (Value type: Static)

OwnerId- נבחר מי יהיה היוזר שאחראי על הפעילות- נבחר את היוזר שאחראי על המשימה (Value type: Dynamic)

StatusId- נבחר מה יהיה סטטוס הפעילות שתיפתח (Value type: Static)

TypeId- נבחר את סוג הפעילות שתיפתח (Value type: Static)

AccountId- נבחר את הלקוח שיהיה משוייך לפעילות- נבחר את הלקוח שמשוייך למשימה (Value type: Dynamic)

StartTime - נבחר את תאריך התחלת הפעילות, Date + 1 hours (Value type: Dynamic)

EndTime - נבחר את תאריך סיום הפעילות, Date + 2 hours (Value type: Dynamic)



דוגמה שלישית- פתיחת משימה ממכירה

ניכנס להגדרות של טבלת מכירות ושם נייצר את הטריגר

נוסיף בטריגר קריטריון של סטטוס מכירה "הושלמה"


בפעולה- נבחר Create Object


נבחר את טבלת Tasks כדי ליצור משימה

השדות הדרושים לשם הקמת משימה:

AccountId- נבחר את הלקוח שיהיה משויך למשימה, נבחר את הלקוח של המכירה (Value type: Dynamic)

SaleId- נבחר את Current Object כדי שהמשימה תהיה משויכת למכירה (Value type: Dynamic)

Name- ניתן שם קבוע למשימה (Value type: Static)

Description- נבחר את תיאור המשימה- או טקסט קבוע, או שניתן שהתיאור יהיה שווה לשם המשימה (Value type: Static)

Date - ניתן לבחור שהמשימה תיפתח יום לאחר עדכון המכירה- "updatedAt + 1 days" (Value type: Dynamic)

OwnerId- ניתן לבחור שאחראי המשימה יהיה היוזר שעדכן לאחרונה את כרטיס המכירה- "updatedBy" (Value type: Dynamic)

StatusId- נבחר את הסטטוס בו תיפתח המשימה- "פתוחה" (Value type: Static)

TypeId- נבחר את סוג המשימה שתיפתח (Value type: Static)

PriorityId- נבחר את עדיפות המשימה שתיפתח (Value type: Static)

ReminderDateTime- נבחר שהתזכורת למשימה תהיה שעה לפני מועד ביצועה- updatedAt + 23 hours (Value type: Dynamic)

ReminderTime1- נבחר את זמן התזכורת "שעה לפני"- הערך צריך להיות סטטי מבין שלושת הערכים הבאים: 1 שעה לפני/2 שעות לפני/3 שעות לפני (Value type: Static)











1-2.png

 ימים: יום א' - ה' . שעות: 09:00 -18:00
לתמיכה טלפונית ניתן לפנות למנהל הלקוח או לטלפון 077-6049599.

2-2.png

פנה באופן ישיר למומחים של MyBusiness בכתובת:
support@mybusiness-crm.com

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM