תמיכה

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות

 למערכת MyBusiness CRM.

לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן

לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.

התאמת שדות, ערכים ולשוניות במערכת ה CRM

חלק זה יסייע לך, מנהל המערכת בהתאמת המערכת לצרכיי הארגון שלך. כאמור, מערכת MyBusiness הינה מערכת גמישה ואינטואיטיבית ולכן לך, כמנהל מערכת, ישנן אפשרויות רבות להתאים את המערכת לצרכיך.

התאמת השדות והערכים במערכת נעשית במספר אופנים:

1. התאמת המערכת לטרמינולוגיה הפנים ארגונית: באפשרותך לבצע שינויים בשמות השדות, המודולים והטקסטים השונים במערכת באמצעות המילון.
2. שינוי ערכים בטבלאות המערכת באמצעות תפריט הטבלאות.
3. עריכת כרטיסי לקוח, איש קשר, מכירה, פניה, פרויקט ותת פרויקט. עריכת הכרטיסים מתבצעת דרך תפריט ניהול מערכת - > הגדרת שדות.
4. הוספת טאבים(לשוניות) נוספים בכרטיסים השונים. ניתן להוסיף טאבים דרך תפריט
ניהול מערכת  > הגדרת שדות  > ניהול שדות נוספים.
5. הוספת טאבים(לשוניות) רשומתיים. ניתן להוסיף טאבים דרך תפריט ניהול מערכת > הגדרת שדות > ניהול שדות רשומתיים.
 

crm


1-2.png

 ימים: יום א' - ה' . שעות: 09:00 -18:00
לתמיכה טלפונית ניתן לפנות למנהל הלקוח או לטלפון 077-6049599.

2-2.png

פנה באופן ישיר למומחים של MyBusiness בכתובת:
support@mybusiness-crm.com

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM