כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות
למערכת MyBusiness CRM.
לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן
לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.
חלק זה יסייע לך, מנהל המערכת בהתאמת המערכת לצרכיי הארגון שלך. כאמור, מערכת MyBusiness הינה מערכת גמישה ואינטואיטיבית ולכן לך, כמנהל מערכת, ישנן אפשרויות רבות להתאים את המערכת לצרכיך.
התאמת השדות והערכים במערכת נעשית במספר אופנים:
1. התאמת המערכת לטרמינולוגיה הפנים ארגונית: באפשרותך לבצע שינויים בשמות השדות, המודולים והטקסטים השונים במערכת באמצעות המילון.
2. שינוי ערכים בטבלאות המערכת באמצעות תפריט הטבלאות.
3. עריכת כרטיסי לקוח, איש קשר, מכירה, פניה, פרויקט ותת פרויקט. עריכת הכרטיסים מתבצעת דרך תפריט ניהול מערכת - > הגדרת שדות.
4. הוספת טאבים(לשוניות) נוספים בכרטיסים השונים. ניתן להוסיף טאבים דרך תפריט
ניהול מערכת > הגדרת שדות > ניהול שדות נוספים.
5. הוספת טאבים(לשוניות) רשומתיים. ניתן להוסיף טאבים דרך תפריט ניהול מערכת > הגדרת שדות > ניהול שדות רשומתיים.
Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+
support@mybusiness-crm.com
© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM