תמיכה

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות

 למערכת MyBusiness CRM.

לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן

לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.

הגדרת משתמשים ושאילתות CRM

הגדרת משתמשים

 

לצורך הקמת משתמש חדש יש להיכנס לתפריט ניהול מערכת > משתמשים > משתמש חדש.

יש למלא את הפרטים הרלוונטיים בדגש לשדות הבאים:

  1. כתובת מייל: זהו שם המשתמש לכניסה למערכת.
  2. סיסמא: חייבת להכיל לפחות 8 תווים וצריכה להכיל לפחות מספר ואות אחת. הסיסמא לא תוכל להכיל את שם המשתמש או חלקים ממייל המשתמש.
  3. יחידה ארגונית: היחידה הארגונית אליה העובד שייך בעץ הארגוני.
  4. נתונים אישיים: בהקלקה על קישורית זו תוכל לעדכן נתונים נוספים על המשתמש כגון: כתובת, טלפון נייד (ישמש לצורך שליחת התראות).
  5. פעיל: על מנת שמשתמש יוכל להיכנס למערכת, יש לוודא ששדה זה מסומן. במידה ועובד עזב ואינכם רוצים שיכנס לתוכנת CRM, כל שצריך לעשות הוא להיכנס לתוך פרטי המשתמש ולהסיר את הסימון משדה זה.
  6. הרשאות לפי עץ ארגוני: בחר את היחידות הארגוניות שמורשות עבור משתמש זה.
  7. ברירת מחדל לחיובים עבור העובד לפי: ניתן לשייך עובד לתפקיד לפיו נקבעת עלות שעת עבודה עבור לקוחות (לצורך שיוך תפקידים גש לתפריט ניהול מערכת > תפריט טבלאות > הגדרת סוגי שירות, לצורך הגדרת מחירון שעות עבודה > מחירון שירותים).
  8. עלות לשעה: עלות פנימית לעובד לשעה.
  9. שעות תקן ליום: לפי שדה זה יחושבו שעות נוספות בדוח השעות של העובד.
  10. חישוב שעות עבודה גלובלי: סימון ערך בשדה זה לא יחשב שעות נוספות בדוח שעות לעובד.

 

אפשרויות פרטי דואר:

לצורך שליחת מיילים ממערכת CRM יש להגדיר את פרטי שרת הדואר היוצא של המשתמש בארגון.

 

 


הגדרת שאילתות  

בכל מודול במערכת ישנו סנן חיפוש ייחודי - הנקרא שאילתת מערכת, יחד עם זאת על מנת להקל על תהליך שליפת הנתונים במערכת, כל משתמש יכול ליצור לעצמו שאילתה ייחודית לו. בניית השאילתה מתבצעת בצורה זהה בכל המודולים.
ניתן לבנות שאילתות במודולים הבאים: לקוחות, אנשי קשר, משימות, מכירות ופניות שירות

על מנת לבנות שאילתה, גש למסך החיפוש הרלוונטי ובחר באפשרות שאילתה חדשה.

Description: תיאור: תיאור: https://www.myapps-systems.com/app_test2/show.asp?INNERCODE=14871&P1=214496117&P2=647564

1. שלב ראשון – בחירת שדות

בשלב זה מגדיר המשתמש את השדות שיופיעו בעמודות תוצאות החיפוש (פלט השאילתה)
לפני כל שם של שדה מצוין שם המודול בו מופיע השדה (לדוגמא: לקוחות. אזור) , ניתן ליצור שאילתות המשלבות בין מודולים שונים, לדוגמא: שאילתה של משימות פתוחות לפי אזור הלקוח. על מנת לבחור את השדות יש להשתמש בחיצים שבין שתי העמודות. השדות שיופיעו בעמודה השמאלית יופיעו בתוצאות השאילתה.

Description: תיאור: תיאור: https://www.myapps-systems.com/app_test2/show.asp?INNERCODE=14872&P1=155964063&P2=470730

 

2. שלב שני - עריכת פורמט שדות ופונקציות צבירה

בשלב זה ניתן לערוך את פורמט השדות, לדוגמא: שדה תאריך פתיחת הלקוח יכול להיות מוצג במספר פורמטים:DD/MM/YYYY או MM/YYYY וכדומה.

Description: תיאור: תיאור: https://www.myapps-systems.com/app_test2/show.asp?INNERCODE=14874&P1=13166691&P2=39318

3. שלב שלישי - חיתוך נתונים


בשלב זה מגדיר המשתמש את השדות שלפיהן יערך החיפוש, כלומר, מה יהיו הקריטריונים להפקת הנתונים:

בשם השדה: יש לבחור את השדה לפיו רוצים לחפש נתונים

סוג החיתוך: מתוך רשימת האפשרויות המוצגת כגון: כולל את \ לא כולל את \ מכיל \ בטווח תאריכים (החיתוך המוצג תלוי בסוג השדה).

את שדה הערכים, אפשר להשאיר ריק, שכן אין צורך בהגדרת הערכים במעמד בניית השאילתה, אלא רק בהפקתה.

לחיצה על הקישורית הוסף תנאי.

ניתן להוסיף מספר קריטריונים לחיפוש, ככל שיתווספו יותר קריטריונים כך השאילתה תהיה ממוקדת יותר.

Description: תיאור: תיאור: https://www.myapps-systems.com/app_test2/show.asp?INNERCODE=14876&P1=5721839&P2=16826

** בשלב חיתוך הנתונים יש לשים לב לסוג חיתוך נוסף אפשרי - הצלבת דוחות.
ניתן לשלב בחיתוכי השאילתה דוחות נוספים.

בתחתית המסך יש ללחוץ על הכפתור אפשרויות נוספות.

בחלונית שתיפתח יש לסמן וי בתיבת לקוח נכלל בתוצאות הדוח/לא נכלל בהתאם לחיתוך הרצוי ולבחור בדוח אותו תרצה להצליב עם הדוח הנוכחי שאותו אתה בונה ברגע זה. ניתן לסנן את הדוח במקורי בעד 2 דוחות נוספים.

דוגמאות לשימוש בפיצ'ר הצלבת דוחות:
א. 
הצלבה בין כל הלקוחות שיש להם מכירה של מוצר מסוג טלוויזיה X (ממודול המכירות) + כל הלקוחות שהייתה להם תקלה מסוג בעיה בכפתורים (ממודול הפניות). בעצם חיתוך של חלק משותף לשני המודולים.
ב. 
כל הלקוחות מאזור הדרום שלא הייתה להם פנייה מסוג תמיכה טכנית ב- 3 החודשים האחרונים.
ג. 
כל הלקוחות שקנו שרת HP והייתה להם תקלה מסוג תקלה בשרתים.

 

 

4. שמירת שאילתה


לאחר הגדרת הקריטריונים ניתן לשמור את השאילתה באמצעות לחיצה על כפתור שמור.

השאילתה תהיה זמינה לשימוש במסך בו נוצרה.

השאילתות נשמרות עבור המשתמש אשר יצר אותן. ניתן לערוך שאילתה באמצעות בחירה באפשרות ערוך שאילתות.

ניתן לפרסם שאילתה למשתמשים נוספים באמצעות לחיצה על כפתור פרסם לצד השאילתה. פרסום השאילתה הוא בעבור קבוצת משתמשים - פרופיל.

למידע נוסף על מהו פרופיל > גש לפרק הגדרת מודל הרשאות > פרופילים


1-2.png

 ימים: יום א' - ה' . שעות: 09:00 -18:00
לתמיכה טלפונית ניתן לפנות למנהל הלקוח או לטלפון 077-6049599.

2-2.png

פנה באופן ישיר למומחים של MyBusiness בכתובת:
support@mybusiness-crm.com

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM