תמיכה

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות

 למערכת MyBusiness CRM.

לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן

לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.

mail to lead

מייל2ליד (Mail To Lead)

באמצעות תכונה זו ניתן לבצע קליטת לידים אוטומטית מטופס קבוע המתקבל במייל (בחשבון דואל מוגדר מראש) אל תוך מערכת CRM. לאחר קליטת הנתונים מהטופס ייפתח במערכת כרטיס לקוח חדש עם הפרטים הרלוונטיים שהוגדרו בטופס.

דוגמא לפורמט מייל שניתן להפוך לכרטיס לקוח חדש בתוכנת CRM:

במידה וברצונך לעשות שימוש בתכונה זו – יש ליצור קשר עם משרדנו בכדי לקבל מידע על העלויות הנדרשות.

שלבי פעולה:

על מנת להגדיר תכונה זו, גש לניהול מערכת > ולחץ על האייקון Mail-To-Lead

שלב ראשון - הגדרת מקורות המייל

לאחר לחיצה על כפתור מקורות המייל > לחץ על כלל חדש
בשלב זה נגדיר את חשבונות הדואר אשר מוקצים לטובת הנושא. משמע, כל מייל שיגיע לחשבון הדואר הזה יומר לכרטיס לקוח חדש במערכת (לפי הגדרות נוספות שנפרט בהמשך). הפרטים שיש להגדיר פה הם נתוני חשבון הדואר (שרת
POP3).

שלב שני – כללים

לשלב זה יש שני חלקים
א. הגדרת מזהה הכלל - מכיוון שלחשבון הדואר שלך מגיעים מיילים מגוונים ואיננו רוצים שכל מייל יהפוך לכרטיס לקוח במערכת, עליך להגדיר בחלק זה מהם הערכים המזהים של המייל שאותו נרצה להפוך לכרטיס לקוח במערכת. לדוגמא: הכתובת ממנה נשלח המייל, הכתובת אליה נשלח המייל, מילה בכותרת המייל, תאריך או מילה בגוף המייל.

ב. הגדרת חיתוך הערכים מתוך המייל אשר יוזנו לליד. לאחר שביצענו זיהוי ראשוני למיילים. בחלק זה נקבע את הנתונים שנרצה להכניס אל כרטיס הלקוח. יש לוודא כי המיילים המתקבלים מגיעים בפורמט קבוע. לדוגמא: חברת השמה מקבלת מייל עם פרטים אישיים של המועמד מספק לידים. המייל המתקבל צריך להיות מבוסס על פורמט קבוע, הן מבחינת הטקסטים הכתובים והן מבחינת מיקום הטקסטים בדף.

בשלב זה אנו מבצעים חיתוך של גוף המייל שמגיע ומגדירים מהם הנתונים שייכנסו לכרטיס הלקוח. חיתוך זה מתבצע על ידי הגדרת מעין גבולות גזרה, לדוגמא:
פורמט מייל:
שם מלא: יוסי כהן
גיל: 23
מספר טלפון: 089667554
כתובת: ויצמן 76, תל אביב
מספר נייד: 0504443332
שדה ראשון – שם לקוח, גבול חיתוך ראשון היא המילה האחרונה לפני הערך שנרצה שיטען למערכת. משמע, בשדה מטקסט אגדיר את שם מלא: ובשדה עד טקסט שמהווה את גבול החיתוך השני אגדיר את המילה גיל. בכך אקבע שכל הטקסט שנמצא בין שתי המילים הללו יוזן למערכת לתוך שדה שם לקוח.

      

שלב שלישי – Log

בשלב זה ניתן לעקוב אחר רשימת המיילים שסונכרנה למערכת ככרטיס לקוח. ניתן לצפות במיילים וכן אילו נתונים נקלטו מתוך המייל.

1-2.png

 ימים: יום א' - ה' . שעות: 09:00 -18:00
לתמיכה טלפונית ניתן לפנות למנהל הלקוח או לטלפון 077-6049599.

2-2.png

פנה באופן ישיר למומחים של MyBusiness בכתובת:
support@mybusiness-crm.com

Your Success, Mybusiness

הירשם עכשיו וקבל גישה מיידית ובחינם לגרסת דמו למשך 14 יום

צור קשר

Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+

support@mybusiness-crm.com

logo

© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM