כאן תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות הנוגעות
למערכת MyBusiness CRM.
לשאלות בנושאים נוספים אשר לא מופיעים במדריך ניתן
לפנות ישירות במייל ובטלפון, למידע נוסף לחץ כאן.
הרשאות מתקדמות- עיקרון ההרשאות במערכת עובד בצורה שברמת ההרשאות הבסיסית של המערכת, אנו נותנים הרשאות ראשוניות ומרחיבות ואז בכל כלל אנו מגבילים ומצמצמים את ההרשאות.
מספיק שכלל אחד יחסום משתמש מרשומה, ואז הוא לא יראה את רשומה זו.
דוגמה להרשאה למנהל מוקד בחברה של מספר מוקדי שירות, שיראה את הלידים של נציגי המוקד שלו, אך לא של יתר המוקדים.
שלב 1- מתן הרשאת צפייה ועדכון לכלל הלידים ל-Roles המתאימים בהרשאות הכלליות.
שלב 2- חסימת נציגי שירות בצפייה של לידים שלא משוייכים אליהם. בשלב זה עדיין נאפשר למנהל המוקד הרשאה לכלל הלידים.
נכנסים לסביבת הפיתוח

לוחצים על האייקון של הדטה בייס

לאחר מכן, לוחצים על DB for MyBusiness

לוחצים על Tables
בטבלת Accounts לוחצים על אייקון ההגדרות

לוחצים על לשונית Permission

ואז בתחתית על Advanced Permission

ניצור כלל שכל נציג יראה את הלידים שלו בלבד, פרט לאדמין המערכת שיראה את כלל הלידים של המוקדים
נלחץ על Add New Rule

ניתן שם לכלל
נוסיף קריטריון של LeadOwnerId not equal to Active User

תחת Permission נסמן שלאדמין תהיה אפשרות לראות את כל הלידים האלו

כלל זה מאפשר לכל נציג לראות את הלידים שלו, פרט לאדמין שרואה את כל הלידים.
כדי לאפשר למנהל מוקד לראות את הלידים של נציגי המוקד שלו נוסיף לו גם הרשאה, ובכלל השני נחריג אותו מהלידים של כלל המוקדים.

שלב 3- חסימת מנהל המוקד כך שלא יראה לידים שלא שייכים למוקד שלו.
נוסיף עוד כלל שמחריג את מנהל המוקד מהלידים שלא משוייכים למוקד שלו.
בקריטריון נבחר את LeadOwnerId not contained in ונבחר את כל נציגי המוקד

נבחר קריטריון נוסף של LeadOwnerId not equal to Active user

תחת Permission נסמן שלאדמין תהיה אפשרות לראות את כל הלידים האלו

במצב זה, מנהל המוקד רואה את הלידים של נציגי המוקד שלו בלבד.
אדמין המערכת רואה את הלידים של כלל נציגי המוקדים.


Yad Harutsim St 12, Tel-Aviv
Israel 6770005
972.77-6049599+
support@mybusiness-crm.com
© כל הזכויות שמורות ל- 2019 MyBusiness -CRM