בעולם העסקים של ימינו, כל עסק או חברה נדרשים לגייס לידים חמים כדי לשנע את גלגלי העסק ולייצר הכנסות. אולם, מעקב מתמיד אחר הלידים קשה מתמיד ודורש עבודת ניהול מקצועית, כוח אדם מקצועי ועוד. כל אלה ידועים מראש, אך לא מיושמים בפועל, מסתבר שהפתרון ממש כאן והוא הרבה יותר פשוט ממה שחושבים.
חברות רבות מתקשות לבצע מעקב נכון, משום שהן עובדות עם מספר מערכות ולפעמים יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה.
כל ליד עולה הרבה כסף! בין אם מערך השיווק הוא פנימי או ע"י חברה חיצונית. גיוס לקוח חדש עולה פי 5 מלשמר לקוח קיים. נושא השימור ומעקב אחרי לקוחות קיימים לא פחות חשובים מגיוס לידים חדשים, הרי מכירה ללקוח שכבר נתן לך את הארנק שלו קלה יותר ונדרשת. כשלקוח קיים רוכש מהעסק שוב ושוב, זה יוצר הרגל ונאמנות גבוה. אך איך תדעו לייצר תזרים מזומנים עקבי וקל? רק ע"י מעקב נכון וניהול תהליכי מכירה נכונים באמצעות מערכת ייעודית לכך, CRM.
אי שימוש במערך ניהול מסודר כדוגמת CRM גורם למידע יקר ערך ללכת לאיבוד, כולל הלידים עליהם שילמתם כסף רב! ואז מגיע הבוס הגדול או מנהל השיווק שטוען שיש צורך לגייס לקוחות חדשים ולצאת במסע פרסום על מנת לגייס לקוחות חדשים. בהמשך פונים לחברת פרסום המבטיחה גיוס לידים איכותיים על ידי שיטות פרסום הכי חדשניות ברשת בתקציבים ממש נמוכים ואפשרות למקסם את התהליך על ידי מעקב אחרי תוצאות הפרסום. בקיצור, רוטינה שלא נגמרת ואלפי שטרות שהולכים הישר למכונת הגריסה.
לקוחות שממתינים עם כסף בכיס – להשקיע בשימור הלקוח הקיים
אז כפי שאמרנו, לגייס לקוח חדש עולה הרבה כסף, ולמען הדיוק פי חמש מאשר לשמר לקוח קיים, או להחיות ליד קיים. כשמדברים על לקוח קיים, הוא כבר אצלנו, אין לנו צורך לשלם על הגיוס שלו, הוא ממתין לנו עם ארנק פתוח ועלינו להושיט יד ולקחת. מערכת לניהול לידים ומכירות בזמן אמת, היא החולייה החסרה לעסקים שחומקים להם לידים מבין האצבעות, היא לא רק מאפשרת מעקב אחרי הלידים, אלא גם לשמר לקוחות קיימים ולגרום להם לפתוח שוב את הארנק ולרכוש שירותים/מוצרים שונים וכך להגדיל את מכירות העסק.
המערכת שמקטינה את תקציב הפרסום ומגדילה את המכירות
זהו למעשה הערך המוסף, והנדרש, של מערכת לניהול מכירות וקשרי לקוחות. מדובר בזיכרון ארגוני של כל ליד וליד שהגיע. אך השאלה הנשאלת היא איזו מערכת מתאימה לנו, כאשר השאיפה היא לרכוש מערכת 'התפורה' למידות העסק שלנו, וכזאת שתהיה מספיק ורסטילית לארגון. אחת מהן היאMyBusiness Crm הנחשבת לפופולרית בשוק ומתאימה לכל עסק מקטן ועד גדול - בדיוק לבעלי עסקים שחומקים להם לידים מבין האצבעות ולא יודעים למה הם משלמים כל כך הרבה כסף על לידים וכלום לא זז. בנוסף, המערכת מתאימה גם לאלה שרוצים לייעל ולשפר לדוגמה, ללקוחות שיש ברשותם מערכת אך הם לא מרוצים ממנה בשל אי התאמה למוצר שלהם.
המערכת של MyBusiness אינטואיטיבית וגמישה, מבוססת WEB ומכילה את כל היכולות הנדרשות לניהול קשרי לקוחות, המכירות, שימור הלקוחות, הפרויקטים וניהול שעות העבודה של העובדים. המערכת גם גמישה לשינויים ונתפרת לכל לקוח בקפידה על פי אופי הארגון וצרכי השימוש שלו. כבר אלפי משתמשים בארץ ובעולם מנהלים את העבודה שלהם או את הארגון באפקטיביות כולל ניהול תהליכי מכירה וכו'. כל אלה גרמו לשיפור אחוזי ההמרה הודות למעקב אחר תהליך המכירה, ולכן באופן טבעי אחוזי המכירות עלו, ההספק עצמו עלה פר עובד, כיוון שגם לעובדים יש סדר מול מערכת מסודרת.
זיהוי הלקוח עוד לפני שהספקנו להכיר אותו
ויש כאן שוס אמיתי. על ידי המערכת זיהוי הלקוח מתבצע לפני שהספקנו בכלל לענות לו. לכל לקוח יש תיקיית לקוח המאפשרת מעקב אחר כל מידע או כל שיחה עם הלקוח כמו פרטים אישיים, תאריכי התקשרות ועוד, המערכת מציעה אינטגרציה בין הטלפוניה ל-CRM של העסק, ולכן אפשר ליהנות מחיסכון משמעותי בזמן ושיפור השירות ללקוח. זה בא לידי ביטוי באינטגרציה מלאה של הקפצת כרטיס לקוח בשיחה נכנסת, חיוג בלחיצה מתוך המערכת ושיוך פירוטי שיחות עם הקלטות לתוך כרטיסי הלקוח! לדוגמה, כאשר לקוח מתקשר לחברה, כרטיס הלקוח קופץ לנציג וכך הוא חוסך בזמן. מלבד זאת, מוקדי טלמיטינג יוכלו להתקשר ללקוח דרך המערכת בלחיצת כפתור ולשייך את כל השיחות עם ההקלטות לתוך כרטיס הלקוח, ניתן לבנות קמפיין לפי נושאים והפעלת חייגנים ותותחי שיחות – הכל מהמערכת.
זה כמובן רק על קצה המזלג, המערכת של MyBusiness מכילה מגוון פיצ'רים לשימושים נוספים כמו מערכת להפקת מסמכי מקור, מערכת דיוור אוטומטי (ניוטזלטרים), ניהול הזמנות לתהליכי אוטומציה נוספים.
נמאס לך לאבד לידים? אתה חייב מערכת חזקה לעסק! השאר פרטים ותתחיל להרוויח יותר כסף >>>