פתיחת פניה ממייל
אשף זה מאפשר לחברתכם להמיר מיילים שמתקבלים לתיבת דואל מסויימת (או יותר מאחת, לדוגמא:support@mybusiness.co.il) לפניות שירות במערכת CRM (במוקד הפניות). לצורך הפעלת תכונה זו יש להכנס לתפריט ניהול מערכת ולחיצה על האייקון - פתיחת פנייה ממייל.
לחץ על הכפתור כלל חדש והגדר ערכי ברירת מחדל לפניות שיפתחו באמצעות המייל.
פרטי השרת הדרושים - הם פרטי שרת ה- POP3 - של הדואר הנכנס.
* טיפ קטן לאלה שעובדים עם תוכנת האאוטלוק, ניתן לראות את רוב הפרטים הדרושים בכניסה לתוך פרטי החשבון שלכם.
** דגש נוסף, יש לקחת בחשבון כי כל מייל הנשלח לתיבת דואר זו - יהפוך לפנייה במערכת CRM. לכן יש להקפיד על תיבת דואר ייעודית לנושא.
* במידה ויש בעיית חיבור, יש לבדוק את הגדרות שרת ה- POP אל מול צוות הסיסטם בחברתכם.
טיפ קטן – ניתן לראות את מרבית פרטי השרתים באינטרנט בחיפוש פשוט בגוגל.