קביעת SLA למשימה: זמן תקן לפתרון הוא הזמן המרבי המותר מפתיחת אירוע לסגירתו. זמני תקן מוגדרים עבור סוגי משימות. בכרטיס המשימה ניתן להציג את השדה זמן לתום הטיפול שמודד את הזמן שנותר לסגירת המשימה ביחס לזמן התקן לפתרון.
על מנת להגדיר זמן תקן לביצוע משימה, גש לניהול מערכת > הגדרת שדות > בחר בעריכת שדה סוג משימה. לאחר לחיצה על כפתור > בחר עמודות לצפייה תתאפשר הוספת סוגי משימות וכן הגדרת זמן תקן לטיפול בהן.
שיקוף שדות מכרטיס הלקוח בכרטיס המשימה: יכולת זו מאפשרת הצגת נתונים כלליים על הלקוח בכרטיס המשימה במערכת. לדוגמא: ישנה משימה פתוחה להתקשר ללקוח בנושא חידוש שירות, הנתון סטטוס שירות נמצא בכרטיס הלקוח בלבד. לאחר שיקוף נתון זה בכרטיס המשימה, ניתן יהיה לחסוך את המעבר בין הכרטיסים וניתן יהיה לצפות בכלל המידע הדרוש מכרטיס המשימה עצמו. שיקוף השדות מאפשר תצוגת נתונים ברורה יותר, מונע תיעוד כפול של נתונים, ניווט מיותר במערכת וכמובן מאפשר יעילות וחיסכון זמן. על מנת לבצע שיקוף של שדות גש לניהול מערכת > הגדרת שדות > ערוך כרטיס משימה > הצג שדות מכרטיס לקוח לאחר לחיצה על הצג שדות מכרטיס לקוח יוצגו כלל השדות שניתן לשקף מן כרטיס הלקוח לכרטיס המשימה.
תצוגת המשימות הפתוחות בסלולאר: חברת MyBusiness פיתחה ממשק אינטרנטי המאפשר גישה לנתוני הלקוחות, משימות ועוד. למידע נוסף בנושא ולקבלת הנחיות גישה והפעלה לממשק, גש לפרק יכולות נוספות – כללי > ממשק לסלולרי.
סנכרון המשימות לאאוטלוק: חברת MyBusiness פיתחה תוספת לאאוטלוק אשר מאפשרת סנכרון דו כיווני של אנשי קשר, לוח שנה ומשימות. בנוסף קיים ממשק חד כיווני של מיילים מהאאוטלוק למערכת ה-CRM. למידע נוסף בנושא ולקבלת הנחיות גישה והתקנת התוספת, גש לפרק יכולות נוספות – כללי > סנכרון לאאוטלוק.
מחולל כללים אוטומטים - ניתן לייצר טריגרים אוטומטים בהתבסס על כרטיסי המשימות במערכת. לדוגמא: כשסוג המשימה הוא: תיאום פגישת מכירה וסטטוס המשימה עודכן ל - בוצעה, פתח משימה אוטומטית נוספת למחרת, לשלוח טפסים מתאימים ללקוח. דוגמא נוספת: כשמשימה מסוג תיאום פגישת מכירה שהעדיפות שלה גבוהה– שלח מייל למנהל. למידע נוסף על שימושיות והנחיות לביצוע בנושא מחולל הכללים, גש לפרק יכולות נוספות – כללי > כללים אוטומטים (RBG).