טריגרים

הטריגרים יוצרים פעולות אוטומטיות של התראות במערכת, כתוצאה מעדכון בכרטיסי המערכת.

סוגי ההתראות שאפשר לייצר:

  • הודעת SMS
  • דואר אלקטרוני
  • התראה בפעמון המערכת

כדי ליצור טריגרים אתם צריכים להיכנס לסביבת הפיתוח במערכת ע"י לחיצה על החץ בצד שם המשתמש שלכם->סביבת פיתוח


לאחר מכן, בתפריט השמאלי יש לבחור ב-Databases וללחוץ על "DB for Mybusiness"



יש ללחוץ בתפריט העליון על Tables



לבחור את הטבלה הרצויה וללחוץ על אייקון גלגל השיניים של ה-Settings



בלשונית Triggers יש ללחוץ על "Add new trigger"


טריגר מסוג On Create/Update מאפשר לקבל התראות ביצירת ישות חדשה במערכת או בעדכון ישות קיימת במערכת.

בדוגמה הבאה נרצה לשלוח מייל בהקמת ליד חדש במערכת

(ניתן גם להגדיר התראה במערכת- בפעמון או באמצעות SMS)

נבחר ב-Event פעולה מסוג Create

נוסיף את התנאי לשליחת המייל- נלחץ על "Add new criteria"


בתנאי נבחר לקבל מייל בכל פעם שמוקם לקוח חדש בסטטוס "ליד חדש"

נלחץ על Apply


בשלב השני, נלחץ על "Add new action"

נבחר בשדה הראשון את הפעולה של Email

Template- נבחר את התבנית שיצרנו במערכת של תוכן המייל

From User Mail- נבחר את המשתמש שמכתובת הדוא"ל שלו ישלח המייל מהמערכת (צריך להיות מוגדר חשבון SMTP, להסבר ניתן להיכנס למדריך בנושא)

Field- נבחר לאיזה שדה בישות המכיל כתובת דוא"ל לשלוח את המייל

או Fixed- כתובת דוא"ל קבועה אליה המייל ישלח

Email Subject- נושא המייל שישלח

נלחץ על Apply לאישור יצירת הטריגר



טריגר מסוג Scheduler trigger מאפשר קבלת התראות מתוזמנות וניתן להפעילו על שדה מסוג תאריך במערכת

בדוגמה הבאה נרצה לקבל התראה במערכת שעה לפני זמן התקשרות הבא עם לקוח

(ניתן גם להגדיר שליחת מייל ו/או SMS)

נבחר ב-Event פעולה מסוג Scheduler trigger

Trigger Field- השדה בכרטיס עליו נתזמן את ההתראה

Execute- נגדיר כמה זמן לפני תישלח ההתראה

נוסיף את התנאי לקבלת ההתראה נלחץ על "Add new criteria"


בשלב השני, נלחץ על "Add new action" ונבחר בפעולה הרצויה

נלחץ על Apply לאישור יצירת הטריגר