הרשאות מתקדמות- עיקרון ההרשאות במערכת עובד בצורה שברמת ההרשאות הבסיסית של המערכת, אנו נותנים הרשאות ראשוניות ומרחיבות ואז בכל כלל אנו מגבילים ומצמצמים את ההרשאות.
מספיק שכלל אחד יחסום משתמש מרשומה, ואז הוא לא יראה את רשומה זו.
דוגמה להרשאה למנהל מוקד בחברה של מספר מוקדי שירות, שיראה את הלידים של נציגי המוקד שלו, אך לא של יתר המוקדים.
שלב 1- מתן הרשאת צפייה ועדכון לכלל הלידים ל-Roles המתאימים בהרשאות הכלליות.
שלב 2- חסימת נציגי שירות בצפייה של לידים שלא משוייכים אליהם. בשלב זה עדיין נאפשר למנהל המוקד הרשאה לכלל הלידים.
נכנסים לסביבת הפיתוח
לוחצים על האייקון של הדטה בייס
לאחר מכן, לוחצים על DB for MyBusiness
לוחצים על Tables
בטבלת Accounts לוחצים על אייקון ההגדרות
לוחצים על לשונית Permission
ואז בתחתית על Advanced Permission
ניצור כלל שכל נציג יראה את הלידים שלו בלבד, פרט לאדמין המערכת שיראה את כלל הלידים של המוקדים
נלחץ על Add New Rule
ניתן שם לכלל
נוסיף קריטריון של LeadOwnerId not equal to Active User
תחת Permission נסמן שלאדמין תהיה אפשרות לראות את כל הלידים האלו
כלל זה מאפשר לכל נציג לראות את הלידים שלו, פרט לאדמין שרואה את כל הלידים.
כדי לאפשר למנהל מוקד לראות את הלידים של נציגי המוקד שלו נוסיף לו גם הרשאה, ובכלל השני נחריג אותו מהלידים של כלל המוקדים.
שלב 3- חסימת מנהל המוקד כך שלא יראה לידים שלא שייכים למוקד שלו.
נוסיף עוד כלל שמחריג את מנהל המוקד מהלידים שלא משוייכים למוקד שלו.
בקריטריון נבחר את LeadOwnerId not contained in ונבחר את כל נציגי המוקד
נבחר קריטריון נוסף של LeadOwnerId not equal to Active user
תחת Permission נסמן שלאדמין תהיה אפשרות לראות את כל הלידים האלו
במצב זה, מנהל המוקד רואה את הלידים של נציגי המוקד שלו בלבד.
אדמין המערכת רואה את הלידים של כלל נציגי המוקדים.